Кременчуцька загальноосвітня школа I-III ступенів №16
Громадсько - активна школа (сертифікат від 16 жовтня 2014 року)
Національно-патріотична школа
Школа Свободи,  Правди,  Любові
 39630, вулиця Велика набережна , м. Кременчук, Полтавська область, (0536)75-80-24, ел. пошта - school-16@ukr.net      
Вівторок, 22.01.2019, 21:31     Ви увійшли як Гість | Група "Гості" | Дошка оголошень | Мій профіль | Вихід | Вхід

МЕНЮ сайта
ОСВІТА.UA
СТАТИСТИКА
ВХІД
Головна » Дошка оголошень » Школа №16 » Оголошення

Хто бажає в 10 клас. Питання і відповіді
11.12.2018, 13:26

Натисніть на фото для збільшення....Профілізація середньої ланки школи: питання та відповіді 

 



 Роз'яснення прес-служби департаменту освіти м.Кременчука

У зв’язку з активним громадським обговоренням заходів із реформування навчальних закладів міста та стурбованістю батьків через створення ліцеїв, а також висловленими зауваженнями представників деяких політичних сил стосовно термінів запровадження реформ, прес-служба Департаменту освіти м.Кременчука надає додаткові роз’яснення. 
Профільне навчання є одним із ключових напрямів модернізації та удосконалення системи освіти нашої держави й передбачає реальне й планомірне оновлення школи старшого ступеня і має найбільшою мірою враховувати інтереси, нахили і здібності, можливості кожного учня, у тому числі з особливими освітніми потребами, у контексті соціального та професійного самовизначення і відповідності вимогам сучасного ринку праці. Такий підхід до організації освіти старшокласників не лише найповніше реалізує принцип особистісно-орієнтованого навчання, а й дає змогу створити найоптимальніші умови для їхнього професійного самовизначення та подальшої самореалізації.
Мета профільного навчання – забезпечення умов для якісної освіти старшокласників у відповідності з їхніми індивідуальними нахилами, можливостями, здібностями і потребами, забезпечення професійної орієнтації учнів на майбутню діяльність, яка користується попитом на ринку праці, встановлення наступності між загальною середньою і професійною освітою, забезпечення можливостей постійного духовного самовдосконалення особистості, формування інтелектуального та культурного потенціалу як найвищої цінності нації. 
Основні завдання профільного навчання
- створення умов для врахування й розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб учнів старшої школи в процесі їхньої загальноосвітньої підготовки;
- забезпечення наступності між загальною середньою та професійною освітою, можливості отримати професію;
- сприяння професійній орієнтації і самовизначенню старшокласників, соціалізації учнів незалежно від місця проживання, стану здоров’я тощо;
- здійснення психолого-педагогічної діагностики щодо визначення готовності до прийняття самостійних рішень, пов’язаних з професійним становленням;
- сприяння у розвитку творчої самостійності, формуванні системи уявлень, ціннісних орієнтацій, дослідницьких умінь і навичок, які забезпечать випускнику школи можливість успішно самореалізуватися;
- продовження всебічного розвитку учня як цілісної особистості, його здібностей і обдарувань, його духовності й культури, формування громадянина України, здатного до свідомого суспільного вибору.

Про терміни реалізації реформ 

Ідея запровадження профільного навчання не виникла раптово. Це – планомірний процес реформування середньої ланки освіти, що має багаторічну підготовку й здійснюється поступово та планомірно. 
Профільне навчання здійснюється у загальноосвітніх навчальних закладах різного типу: школах, гімназіях, ліцеях, коледжах, колегіумах, спеціалізованих школах з поглибленим вивченням предметів, навчально-виховних комплексах, опорних школах освітнього округу, міжшкільних навчально-виробничих комбінатах, ресурсних центрах, освітній потенціал яких використовується іншими закладами освітньої мережі району, позашкільних, професійно-технічних і вищих навчальних закладах тощо.

Опорна профільна школа. Створюється на базі загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ, ІІ-ІІІ чи ІІІ ступенів, що мають необхідну архітектурну доступність, матеріально-технічну базу, кадрове забезпечення та розташована в межах територіальної доступності для учнів сусідніх закладів освіти. Такі навчальні заклади неможливо створити за один день. Тому концепція профільного навчання в старшій школі передбачає поступове, поетапне реформування шкіл (докладніше дивіться інфографіку). 

Опорний навчальний заклад виступає також центром методичної роботи щодо організації профільного навчання, де розробляються методики проведення спеціальних курсів, психологічних тренінгів, проводяться майстер – класи, презентації та ін.
Профільне навчання за індивідуальними навчальними планами здійснюється з метою задоволення індивідуальних запитів старшокласників. Вибір циклу профільних предметів певного профілю може здійснюватися за індивідуальними навчальними планами.
Навчальний план розробляється на замовлення учня і його батьків відповідно до нормативних вимог до такої форми навчання. 

Додав: Kremenschool-16 |
Переглядів: 30 | Розміщено до: 11.08.2019 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Церковний календар Національна гарча лінія
Copyright MyCorp © 2019
Конструктор сайтів - uCoz