Кременчуцька загальноосвітня школа I-III ступенів №16
Громадсько - активна школа (сертифікат від 16 жовтня 2014 року)
Національно-патріотична школа
Школа Свободи,  Правди,  Любові
 39630, вулиця Велика набережна , м. Кременчук, Полтавська область, (0536)75-80-24, ел. пошта - school-16@ukr.net      
Вівторок, 22.01.2019, 21:36     Ви увійшли як Гість | Група "Гості" |  | Мій профіль | Вихід | Вхід

МЕНЮ сайта
ОСВІТА.UA
СТАТИСТИКА
ВХІД
Головна » 2018 » Грудень » 11 » Чи буде набір до 10-го класу в нашій школі в 2019-2020 навчальному році?
21:14
Чи буде набір до 10-го класу в нашій школі в 2019-2020 навчальному році?

      Профілізація середньої ланки школи: питання та відповіді: Роз'яснення прес-служби департаменту освіти м.Кременчука

У зв’язку з активним громадським обговоренням заходів із реформування навчальних закладів міста та стурбованістю батьків через створення ліцеїв, а також висловленими зауваженнями представників деяких політичних сил стосовно термінів запровадження реформ, прес-служба Департаменту освіти м.Кременчука надає додаткові роз’яснення.
Профільне навчання є одним із ключових напрямів модернізації та удосконалення системи освіти нашої держави й передбачає реальне й планомірне оновлення школи старшого ступеня і має найбільшою мірою враховувати інтереси, нахили і здібності, можливості кожного учня, у тому числі з особливими освітніми потребами, у контексті соціального та професійного самовизначення і відповідності вимогам сучасного ринку праці.  Такий підхід до організації освіти старшокласників не лише найповніше реалізує принцип особистісно-орієнтованого навчання, а й дає змогу створити найоптимальніші умови для їхнього професійного самовизначення та подальшої самореалізації.
Мета профільного навчання – забезпечення умов для якісної освіти старшокласників у відповідності з їхніми індивідуальними нахилами, можливостями, здібностями і потребами, забезпечення професійної орієнтації учнів на майбутню діяльність, яка користується попитом на ринку праці, встановлення наступності між загальною середньою і професійною освітою, забезпечення можливостей постійного духовного самовдосконалення особистості, формування інтелектуального та культурного потенціалу як найвищої цінності нації. 
Основні завдання профільного навчання
- створення умов для врахування й розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, нахилів, здібностей і потреб учнів старшої школи в процесі їхньої загальноосвітньої підготовки;
- забезпечення наступності між загальною середньою та професійною освітою, можливості отримати професію;
- сприяння професійній орієнтації і самовизначенню старшокласників, соціалізації учнів незалежно від місця проживання, стану здоров’я тощо;
- здійснення психолого-педагогічної діагностики щодо визначення готовності до прийняття самостійних рішень, пов’язаних з професійним становленням;
- сприяння у розвитку творчої самостійності, формуванні системи уявлень, ціннісних орієнтацій, дослідницьких умінь і навичок, які забезпечать випускнику школи можливість успішно самореалізуватися;
- продовження всебічного розвитку учня як цілісної особистості, його здібностей і обдарувань, його духовності й культури, формування громадянина України, здатного до свідомого суспільного вибору.

Про терміни реалізації реформ

Ідея запровадження профільного навчання не виникла раптово. Це – планомірний процес реформування середньої ланки освіти, що має багаторічну підготовку й здійснюється поступово та планомірно. 
Профільне навчання здійснюється у загальноосвітніх навчальних закладах різного типу: школах, гімназіях, ліцеях, коледжах, колегіумах, спеціалізованих школах з поглибленим вивченням предметів, навчально-виховних комплексах, опорних школах освітнього округу, міжшкільних навчально-виробничих комбінатах, ресурсних центрах, освітній потенціал яких використовується іншими закладами освітньої мережі району, позашкільних, професійно-технічних і вищих навчальних закладах тощо.

Опорна профільна школа. Створюється на базі загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ, ІІ-ІІІ чи ІІІ ступенів, що мають необхідну архітектурну доступність, матеріально-технічну базу, кадрове забезпечення та розташована в межах територіальної доступності для учнів сусідніх закладів освіти. Такі навчальні заклади неможливо створити за один день. Тому концепція профільного навчання в старшій школі передбачає поступове, поетапне реформування шкіл (докладніше дивіться інфографіку).

Опорний навчальний заклад виступає також центром методичної роботи щодо організації профільного навчання, де розробляються методики проведення спеціальних курсів, психологічних тренінгів, проводяться майстер – класи, презентації та ін.
Профільне навчання за індивідуальними навчальними планами здійснюється з метою задоволення індивідуальних запитів старшокласників. Вибір циклу профільних предметів певного профілю може здійснюватися за індивідуальними навчальними планами.
Навчальний план розробляється на замовлення учня і його батьків відповідно до нормативних вимог до такої форми навчання. 
ВІДПОВІДІ  на запитання, що найчастіше ставлять представники батьківської громадськості: 
1. Чи гарантовано, що дев’ятикласник, який бажає продовжувати навчання у 10 класі, отримає місце у профільному класі?
Так, кожен випускник 9-го класу міста Кременчука, який виявив бажання продовжити навчання у профільному класі, місцем навчання буде забезпечений ГАРАНТОВАНО
2. Чи можливий буде перехід учня 10 класу серед навчального року на інший профіль навчання?
Так, перехід учня 10 класу серед навчального року на інший профіль навчання можливий
3. Чи достатня кількість навчальних годин з профільного предмету для успішної здачі ЗНО?
З профільних предметів в освітніх програмах для 10-го класу передбачено відповідне збільшення кількості навчальних годин для його вивчення (від 11 до 16 годин на тиждень), що дозволяє якісно опанувати предмет і підготуватися до ЗНО без репетиторів
4. Скільки буде профілів навчання у нашому місті?
Кількість напрямків та профілів навчання буде визначена бажанням батьків та учнів при умові наповнюваності класів та відповідно затверджених Міністерством освіти і науки України освітніх програм 
5. Чи буде гарантовано профільне навчання для учнів з інвалідністю?
Так, учні з інвалідністю можуть опановувати профільні предмети за індивідуальною, інклюзивною та іншими формами навчання
6. Де батьки та учні можуть обрати профіль навчання?
Після попереднього опитування учнів 9-х класів, ліцеї у березні 2019 року запропонують широкий вибір профілів навчання. 
7. Чи зарахування до 10 класу буде відбуватися на конкурсній основі?
Зарахування до профільних класів буде відбуватися за співбесідою. Учні, які з профільного предмету мають оцінку не нижче 9 балів, зараховуються автоматично.
8. Чи буде забезпечений високий рівень викладання предметів у профільних класах?
Так, до викладання предметів у профільних класах будуть залучені вчителі виключно вищої категорії, які мають педагогічне звання «старший вчитель» або «вчитель-методист, достатній досвід роботи та професорсько-викладацький склад вищих навчальних закладів
9. Чи будуть учні 10 класу забезпечені підручниками у повному обсязі?
Так, місто Кременчук забезпечене підручниками для 10 класів. У разі потреби підручники будуть перерозподілятися між навчальними закладами
10. Чи можуть вчителі гімназії викладати у профільних класах ліцеїв?
Так, якщо вчитель відповідатиме кваліфікаційним вимогам до вчителя ліцею, то він може залучатися до викладання на умовах сумісництва або бути переведеним на роботу до ліцею

Автоматический альтернативный текст отсутствует.

Переглядів: 79 | Додав: Kremenschool-16 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Церковний календар Національна гарча лінія
Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Архів записів
Copyright MyCorp © 2019
Конструктор сайтів - uCoz